Friday, February 8, 2013

SMA (Sijil Menengah Agama)

Assalamualaikum aku ucapkan..Moga korang semua berada dalam keadaan sihat sejahtera and dirahmati Allah ( Insha-Allah)..*macam ayat badar lah pulak*

Hari ini aku nak post pasal SMA (tajuk di atas harap di rujuk)

Keputusan mereka (tahniah yang berjaya) :


God,mereka sangat hebat kott....Dah la syllabus baru *which is more detail and a bit complicated* and mumtaz seramai tu..cuma sbb calon ramai je yg menyebabkan GPS sekolah turun...(Peduli ar skola,asal diri berjaya and gembira..Tak tahu la perlu kisah pengetua gmbira ke tak?)

Kalau nak dibandingkan dgn taon lps pnye,mmg la dorg down sikit..tapi aku ulang balik,mrk syllabus baru~

Lepas tu ni terbaik sekolah pulak...(Yg laki nye tbaik ngri skli)



Tengok la tu yea~Mujtaheed,respek ar kat ko! Kak Yaya pon...Pandai kan mrk?Dah la si mu-j nye terbaik PMR skli..pringkt apa tak tau la kan....Yang bagi aku mengejutkan sikit is si Mahfuz Fakhri and Kak Elliena...Si Mahfuz mumtaz ?! Bapek la.....Kak elliena pulak...bapek la! 97 % kot..(ada poin ke x ek?x ingt)..Tabek ar~Agak-agak nya aku boleh buat tak kalau aku tak pindah ????

God,Thank You for giving them such a happiness to themselves with their success...Tahniah yang dapat mumtaz...Yang tak dapek tu,tak pe....Pencapaian terbesar dalam ilmu is korg belajar,fhm dan amalkan ia kan?(ayat kebadaran lagi)..Jangan frust...Prove that you guys can do it with ur SPMs...

Dah la tu,homework belambak,banyak urusan tak settle lagi...Ciaw!

Wassalamualaikum Warahmatullah hi Wabarakaatuh~








No comments:

Post a Comment