Sunday, May 26, 2013

Review buku : Awek Chuck Taylor :)



Salam.....Mentang2 hari ni masih di umah...On sakan budak ngah menaip nihh..Oh sorry,harap sihat sentiasa kalian

Btw,hari ni mmg den nak mereview buku itu sebab den dah sangat kemaruk dgn real life dia nihh (mr writer of da novel)



Here's da new version of da cover....


old version malas nak tampal kat blog ni.....heh~

Sinopsis,pi baca sendiri~

Pada aku lah buku ni may be in the novel picisan category but aku tetap suka novel ni due to it's a honest love story..Mana ada dalam novel jadi suka kat adeq lover sendiri kan?It's an honest love story for me...Cara mengolah yg tak berapa nak baku tu lagi aku suka....Cuma si Nami ni kaki carut...Another thing,aku suka novel ni sebab dia buka perspektif aku...kena baca sendiri la..

And kalau korang tengok movie Bedtime Stories yang Adam Sandler berlakon tu,dia ada cakap kat anak sedara dia yang 'there's no happy endings in this world'.Maybe la ayat ni tak berapa betul tapi itu lah realiti hidup.Bukannya semuanya happy ending bukan semua bahagia.Tu lagi satu kenapa aku suka novel ini.Tak plastik.Jujur *aku dah ulang kat paragraph atas*.

Nak benci ka nak suka ka,sukati ampa la.Hak masing2



n yg pnting nami ni mat hati lembut but he's still a true guy la~ hehe~

sori le aq x pndai sngt mereview~

aku mmg tau nami takkan baca blog aku tapi aku nak tulis somethin' bout nami (actually to nami)

:Nami,u r a good writer with a lot of outstanding prespective of life...I've read ur teh tarik gelas besar....
Don't ever give up...Life must be carry on~ :)

(Asal sweet sngt =='')

Dah la tu~Kalau bengang sori ah..Tapi mmg aq rate novel ni 4 5 stars~



No comments:

Post a Comment