Monday, April 14, 2014

Feeling sh*t


  


Assalamualaikum

Tengok tajuk.Mencarut nampak.

Alaaaaaaaa.......

Entah la....

Feeling so teruk sekarang....

Aku rasa worse kena duduk sekolah ni,FAHAM TAK?

Even it decreases but acceptance...it takes like berjuta tahun lagi kot~

Semalam HAC,macam jeles..tapi lagi untung menetap di rumahku syurgaku itu :3

atau LEBIH TEPAT,i"m in this state right now *wujud rupanya
Pernah tak rasa macam tetiba sedih semacam tapi MENGAPA?
Aku pun pernah dan baru tahu ada state itu,hee...
Takpa,berbalik pada cerita sekolah aku tadii,pernah tak korang rasa macam aku??
Rasa tak boleh terima sesuatu dan korang nak ubah tapi tak bolehh a.k.a tak boleh terima TAKDIR?
Tak pernah.LIAR.

Semua pasti.Hanya pada kadar berbeza.
How to resolve?

REDHA,peeps.Redha.


See?Mungkin ujian,mungkin hikmah.Kita mana tahu
Hanya Dia yang tahu,kan?Dialah sutradara semua hidupan di bumi,kita cuma pelakon.
 : ')

Taip,cakap senang la weeiii,buat?

Wuussshh.Deep ayat tu.Sungguh.

Aku ini cuma ingin menegur diri yang kadang terlalai,terlupa sebelum dia buat kerja lagi gila sebab tak boleh terima hakikat yang BESTARI ini tempat yang kau bakal dapat didikan lagi dua tahun.
DAN
Harapan dia agar dapat menolong orang yang sama perasaan macam dia TERIMA dan BANGKIT.

Tapi bukan kau bukak aib sendiri ke?

Sila lihat Surah Abasa.Ayat pertama.Kedua juga.Sampai 5.

Ayat itu Allah menegur Nabi,dalam Al-Quran yang umat seluruh zaman baca.

I'm using that concept here.

Lagipun ada ustaz aku kata *he intended to sentapkan kami yang rasa tak nak duduk sini

Senyumlah dengan apa yang kamu ada sebab ada orang yang mahukan apa yang kamu ada tetapi tidak memilikinya


pretty deep,huh?

Before I ended here,

Tuhan,ampuni hamba Kau ini.Kuatkan hati dia.Tabahkan dia.


 






No comments:

Post a Comment