Sunday, April 6, 2014

#MH370

*terlalu lama berkepuk dalam draft*






Isu hangat,kan?Jadi,saya juga ingin kasi cerita pasal ini.Boleh?


Satu hari di Sungai Buloh,pada penghulu hari saya dan 4 teman pulang ke rumah seorang Sharifah untuk menghadiri sebuah kursus.

Memandangkan ibunya Sharifah it kerja MAS,sebelum keluar TV pasal MH itu,rumah itu sudah dikhabarkan dahulu and approximately malam tu kot,TV KECOH mengatakan pasal si kapal terbang tak berapa nak bertuah itu.

Sekarang setelah almost 2 or 3 weeks hilang without answer yang certain,at last ada lead yang boleh para family reda but menyakitkan.IT CRASHED!TERHEMPAS!

                                  Click to view : MH370 PRESS CONFERENCE 24/3
Tarikh ni yang aku tngk Hishamuddin is saying that MH itu mmg last located at Southern Hindi Ocean
                                                               *tak silap lah*

Tak rasa pelik ke?
.
.
.
.
Apa?
.
.
.
Macam mana flight itu boleh diverge?KL-Beijing is like up there and Australia is like so-so outta their way.. *Image for clearer understanding*

*Google Image*

Banyak possibility nya,kan?
.
.
.
.

Ada yang kata memang terhempas
.
.
.Salah pilot lah (proven he's clean)
.
.
.
OR..Yang banyak sudah tersebar di whatsapp...KONSPIRASI..
(ramai mempercayai ini)

Cerita pasal konspirasi ini memang PANJANGG and saya tak lah pandai sangat untuk ceritakan about it,here i'm giving links about MH370's conspiracy


So,kita yang tak tahu apa-apa sangat nih,kita DOAKAN mereka especially the passangers yang tak bersalah langsung.Moga  cepat dipertemu,moga ahli keluarga redha.

Harapnya,our leaders ambil iktibar because it reflects our kelemahan secara tak langsung.Banyak nak diperbaiki negara Malaysia ni :').











No comments:

Post a Comment