Tuesday, December 3, 2013

Simple Yet Awesome Giveaway :D


Klik untuk joining


                                                               
Atas permintaan,kena buat sikit entri pasal pengalaman blogging.Pengalaman apa kau mintak atiqah oii?

 Okey*ada twist sikit story ini* *dengan takdak hidea niii*

Seingatnya,mula membuat blog time darjah lima atau enam.Merepek gila entri.hahah..Bila dah tau hakikat ni,msti scrolling dan cakap sorang2 'takdak pon2009/2010 punya entri.' *saya darjah enam pd 2010.most awsome yr*
Here comes the klimaks,blog ini rosak...*2010 blogger biasa2 saja eh,trivia tlebih*..Okey la kann,mula berhijrah pada blog yg lebih oldskool ie Wordpress pada 2011.Tahun tu juga taw Tumblr itu wujud.Hokeyy,buat la tumblr.

Tetiba,terdetik hati nk buat blog baru.tetiba Google suruh sign in..THEN....muncul la blog saya yg hilang ini
: D.So then,lihat sendiri lah hasil nya.The rest is history bak kata homputih kan..Feeling,apa nak feeling nya?
Asal aku buat apa2 account except fb,mesti tak ramai pengguna di kalangan kawan2 aq termasuk ni haa...
Hahaha.Ni pun kne tulis*taip* balik sebab semalam internet sudah tamat tp saya tidak save ini entri..Tamat la kisah saya...HAHAHAHAHA

Puas hati kau,atiqah? *marah ni,marah*

Promo?Dek,ex kakak dorm kau ni tak terserlah bakatnya lagi bab promo2 ni.Tak bule nak tolong daa..

Terima kasih kerana membaca.Pi klik tau!Hadiah menarik <- ni saja ku bisa,atiqah.Wassalam alaik people!

                                                                 

1 comment:

  1. datang sini :)

    http://inpiniteuo.blogspot.com/2013/11/simple-yet-awesome-giveaway.html

    ReplyDelete